Reventon R&G Forum
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.



 
Αρχική ΣελίδαΦόρουμLatest imagesΑναζήτησηΕγγραφήΣύνδεση
Το παρόν forum είναι αρχειοθετημένο. Το ενεργό forum βρίσκεται εδώ.

 

 Μικρές Ιστορίες με Μεγάλο Νόημα

Πήγαινε κάτω 
+8
Barbie
Κοτόπουλος-Jeff
PerastikoS
Lunar
Choco
[SGM]HeavenDust
ℛenato
ANTEGEIA1
12 απαντήσεις
Μετάβαση στη σελίδα : Επιστροφή  1, 2
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
ANTEGEIA1

ANTEGEIA1


Αριθμός μηνυμάτων : 833
Ημερομηνία εγγραφής : 31/01/2012
Τόπος : Κοκκινη Κολαση
Φύλλο : Θηλυκό

Μικρές Ιστορίες με Μεγάλο Νόημα - Σελίδα 2 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Μικρές Ιστορίες με Μεγάλο Νόημα   Μικρές Ιστορίες με Μεγάλο Νόημα - Σελίδα 2 EmptyΚυρ Απρ 22, 2012 4:19 pm

Υπενθύμιση αρχικής δημοσίευσης :

Εδώ γράφουμε μικρές ιστορίες που έχουν κάτι να μας διδάξουν!!! Smile


Η Αληθινή αξία του δαχτυλιδιού

Υπάρχει μια παλιά ιστορία για ένα παιδί που πήγε να ζητήσει τη βοήθεια ενός σοφού:

“Ήρθα, δάσκαλε, γιατί νοιώθω τόσο ασήμαντος που δεν έχω όρεξη να κάνω τίποτα. Μου λένε ότι δεν αξίζω τίποτα, ότι δεν κάνω τίποτα σωστά, ότι είμαι αδέξιος και χαζός. Πως μπορώ να βελτιωθώ; Τι μπορώ να κάνω για να με εκτιμήσουν περισσότερο;”

Ο δάσκαλος, χωρίς να τον κοιτάξει, του είπε:

“Πόσο λυπάμαι, αγόρι μου. Δεν μπορώ να σε βοηθήσω γιατί πρώτα πρέπει να λύσω ένα δικό μου πρόβλημα. Μετά, ίσως..” και ύστερα από μια παύση συνέχισε : “Αν θέλεις να με βοηθήσεις εσύ, μπορεί να λύσω γρήγορα το πρόβλημά μου και μετά να μπορέσω να σε βοηθήσω.”

“Ε…μετά χαράς, δάσκαλε” είπε διστακτικά ο νεαρός, νοιώθοντας ότι τον υποτιμούσαν για άλλη μια φορά και μετέθεταν τις ανάγκες του.

“Ωραία” συνέχισε ο δάσκαλος. Έβγαλε το δαχτυλίδι που φορούσε στο αριστερό του χέρι και το έδωσε στο αγόρι, λέγοντας :”Πάρε το άλογο που είναι εκεί έξω και τρέξε στην αγορά. Πρέπει να πουλήσω αυτό το δαχτυλίδι για να πληρώσω ένα χρέος. Είναι ανάγκη να πάρεις όσο περισσότερα χρήματα μπορείς για αυτό. Και με κανέναν τρόπο μη δεχτείς λιγότερα από ένα χρυσό φλουρί. Πήγαινε και έλα με το χρυσό φλουρί όσο πιο γρήγορα μπορείς.”

Ο νεαρός πήρε το δαχτυλίδι κι έφυγε. Μόλις έφτασε στην αγορά άρχισε να προσφέρει το δαχτυλίδι στους εμπόρους που το κοίταζαν με κάποιο ενδιαφέρον, ώσπου ο νεαρός έλεγε τι ζητούσε γι’ αυτό.

Όταν το παιδί έλεγε “ένα χρυσό φλουρί” άλλοι γελούσαν, άλλοι του γύριζαν τις πλάτες και μόνο ένας γέροντας φάνηκε αρκετά ευγενικός για να μπει στον κόπο να του εξηγήσει ότι ένα χρυσό φλουρί ήταν πάρα πολύ για ένα δαχτυλίδι. Θέλοντας να βοηθήσει, ένας του πρόσφερε ένα ασημένιο νόμισμα κι ένα μπακιρένιο τάσι, όμως, ο νεαρός είχε οδηγίες να μη δεχτεί λιγότερα από ένα χρυσό φλουρί κι έτσι απέρριψε την προσφορά.

Αφού προσπάθησε να πουλήσει το κόσμημα σε όποιον συνάντησε στο δρόμο του στην αγορά – και σίγουρα θα ήταν πάνω από εκατό άτομα – , παραδέχτηκε την αποτυχία του, καβάλησε το άλογο και γύρισε πίσω.

Πόσο θα ήθελε ο νεαρός να είχε ένα χρυσό φλουρί για να το δώσει στο δάσκαλο και να τον γλυτώσει από το πρόβλημά του. Έτσι, θα έπαιρνε κι αυτός τη συμβουλή και τη βοήθεια του δασκάλου.

Μπήκε μέσα στην κάμαρη.

“Δάσκαλε” είπε, “λυπάμαι. Είναι αδύνατο να τα καταφέρω. Ίσως να μπορούσα να πάρω δύο ή τρία ασημένια, όμως, νομίζω ότι δεν μπορώ να γελάσω κανέναν για την πραγματική αξία του δαχτυλιδιού.”

“Αυτό που είπες είναι πολύ σημαντικό, νεαρέ μου φίλε” απάντησε χαμογελώντας ο δάσκαλος. “Πρέπει πρώτα να μάθουμε την αληθινή αξία του δαχτυλιδιού. Καβάλησε πάλι το άλογο και πήγαινε στον κοσμηματοπώλη. Ποιος άλλος θα ξέρει καλύτερα; Πες του ότι θέλεις να το πουλήσεις και ρώτησέ τον πόσα μπορεί να πιάσει.Ομως, μην του το πουλήσεις όσα κι αν σου προσφέρει. Γύρισε πίσω με το δαχτυλίδι.”

Ο νεαρός καβάλησε το άλογο κι έφυγε πάλι.

Ο κοσμηματοπώλης εξέτασε το δαχτυλίδι στο φως του κεριού, το κοίταξε με το φακό, το ζύγισε και μετά είπε στο παιδί:

“Πες στο δάσκαλο, αγόρι μου, ότι αν θέλει να το πουλήσει αμέσως, δεν μπορώ να του δώσω παραπάνω από πενήντα οχτώ χρυσά φλουριά για το δαχτυλίδι του.”

“Πενήντα οχτώ χρυσά;” φώναξε το παιδί.

“Ναι” απάντησε ο κοσμηματοπώλης. “Βέβαια,, με λίγη υπομονή θα μπορούσαμε να βγάλουμε γύρω στα εβδομήντα χρυσά φλουριά, όμως, αν είναι επείγον…”

Ο νεαρός έτρεξε συγκινημένος στο σπίτι του δασκάλου να του πει τα καθέκαστα.

“Κάθισε” του είπε ο δάσκαλος αφού τον άκουσε. “Είσαι κι εσύ σαν αυτό το δαχτυλίδι. ‘Ενα πολύτιμο και μοναδικό κόσμημα. Και σαν τέτοιο, πρέπει να σ΄εκτιμήσει ένας αληθινός ειδικός. Γιατί στη ζωή σου γυρίζεις εδώ κι εκεί ζητώντας να εκτιμήσει ο καθένας την πραγματική σου αξία;”

Και μ’ αυτά τα λόγια, έβαλε πάλι το δαχτυλίδι στο μικρό του δάχτυλο του αριστερού του χεριού.

*********************************************************************

Ποτέ δεν μας χαρακτηρίζει αυτό που μας κάνουν οι άλλοι, μας χαρακτηρίζει αυτό που επιστρέφουμε εμείς στους άλλους


*********************************************************************
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

ΣυγγραφέαςΜήνυμα
ANTEGEIA1

ANTEGEIA1


Αριθμός μηνυμάτων : 833
Ημερομηνία εγγραφής : 31/01/2012
Τόπος : Κοκκινη Κολαση
Φύλλο : Θηλυκό

Μικρές Ιστορίες με Μεγάλο Νόημα - Σελίδα 2 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Μικρές Ιστορίες με Μεγάλο Νόημα   Μικρές Ιστορίες με Μεγάλο Νόημα - Σελίδα 2 EmptyΠεμ Ιουν 21, 2012 3:02 pm

Κάποτε, είπε ο μαθητής στον δάσκαλό του:
- Αυτό που επιθυμώ είναι να έχω μια ήρεμη ζωή, χωρίς απρόοπτα που μπορεί στο διάβα της να την ταράξουν. Ο δάσκαλος άφησε να περάσουν λίγα λεπτά πριν μιλήσει:
- Υπάρχουν κάποια γεγονότα στη ζωή του ανθρώπου που έρχονται εντελώς ξαφνικά και είναι απόλυτα λογικό να τον ταράζουν, δημιουργώντας φόβο και ανασφάλεια. Και καθώς προχωράς τη ζωή σου βάση του περίφημου σχεδίου σου, ξαφνικά μια και μόνο εικόνα αρκεί για να σου την αλλάξει, περνώντας τελικά σε άλλη κατεύθυνση. Όλα όσα είχες στο μυαλό σου τα βλέπεις ν’ ανατρέπονται. Αρχίζεις να διασχίζεις αυτό το νέο δρόμο νομίζοντας πως τελικά αυτόν ήθελες στη ζωή σου. Δεν λειτουργείς πια με την λογική, αλλά με την καρδιά. Κι απολαμβάνεις κάθε μικρό ή μεγάλο βήμα που κάνεις. Μπορεί, κοιτώντας μπροστά να μη φαίνεται όλος ο δρόμος, μπορεί να συναντάς μεγάλες πέτρες και αγκάθια, όμως συνεχίζεις με ακλόνητη αποφασιστικότητα ελπίζοντας πως στο τέλος του δρόμου υπάρχει η εκπλήρωση του ονείρου.
- Κι αν δεν το βρεις αυτό το όνειρο;
- Τότε, πηγαίνεις σε μια γωνιά γλύφοντας τις πληγές σου.
- Και τι κερδίζεις ακολουθώντας έναν τέτοιο δρόμο που δεν ξέρεις που θα σε βγάλει;
- Το θάρρος ότι τον διέσχισες, ώστε μέσα σου να μην υπάρχει καμία αμφιβολία.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Παράξενη Κοπέλα




Αριθμός μηνυμάτων : 500
Ημερομηνία εγγραφής : 29/06/2012
Ηλικία : 34
Φύλλο : Θηλυκό

Μικρές Ιστορίες με Μεγάλο Νόημα - Σελίδα 2 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Το εύρημα   Μικρές Ιστορίες με Μεγάλο Νόημα - Σελίδα 2 EmptyΤρι Ιουλ 03, 2012 1:15 pm

Κάποτε δυο άνθρωποι εκεί που περπατούσαν στο δρόμο,
βρήκαν ένα βιβλίο και άρχισαν να μαλώνουν ποιος από τους
δυο θα το πάρει.
Εκείνη τη στιγμή κάποιος περνούσε από εκεί κοντά και τους ρώτησε:
<< Ποιος από τους δυο ξέρει να διαβάζει ?>>
<< Κανένας >>
<< Τότε τι το θέλετε το βιβλίο ? Τσακώνεστε σαν εκείνους
τους δυο φαλακρούς που μάλωναν για ένα χτένι κι ας
μην είχαν τρίχα στο κεφάλι τους να χτενίσουν>>.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Ghostsly (Βαριέμαι πολύ)

Ghostsly (Βαριέμαι πολύ)


Αριθμός μηνυμάτων : 240
Ημερομηνία εγγραφής : 04/07/2012
Ηλικία : 28
Τόπος : Σπίτι μου (http://prohackers.info/)
Φύλλο : Άντρας

Μικρές Ιστορίες με Μεγάλο Νόημα - Σελίδα 2 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Μικρές Ιστορίες με Μεγάλο Νόημα   Μικρές Ιστορίες με Μεγάλο Νόημα - Σελίδα 2 EmptyΤετ Ιουλ 04, 2012 10:29 pm

Έπρεπε να ταξιδέψω για Αλεξανδρούπολη. Αεροπορικώς. Τα χιλιόμετρα είναι πολλά για αυτοκίνητο. Και ο διαθέσιμος χρόνος λίγος και περιορισμένος. Από το κέντρο της Αθήνας προτίμησα το μετρό για τα Σπάτα. Άνετο ταξίδι, καθαρό, οικονομικό και με σίγουρη αφιξαναχώρηση.

Κοντά μου στάθηκε ένας νέος άντρας, περίπου στα τριάντα. Τον συνόδευε μία φίλη του. Με τα ίδια σχεδόν χρόνια. Χαμηλόφωνα μιλούσαν. Σαν κάτι να ετοίμαζαν. Λίγο πριν τα σταθμό της Κατεχάκη ακούγεται δυνατή η φωνή του: ¨Ελεγκτής¨! Μετά σιωπή δευτερολέπτων:¨ Έλεγχος¨!. Ανοίγουν οι πόρτες του μετρό. Και το βαγόνι σχεδόν άδειασε! Οι επιβάτες, τρέχοντας, συνωθούντο με τη βία προς την έξοδο. Και τότε ο νεαρός μαζί με τη φίλη του έσκασαν στα γέλια! Με ένα σαρδόνιο γέλιο απεκάλυψε σε όσους είχαμε παραμείνει στο βαγόνι με το εισιτήριο στο χέρι: «Πλάκα έκανα!»

Για γέλια ή για κλάματα; αυτές ήσαν οι κουβέντες που ανταλλάξαμε οι υπόλοιποι. Είναι καθαρά θέμα παιδείας. Παιδείας από το σχολείο. Παιδείας από την οικογένεια. Κάποιοι εθιζόμαστε στις μικροαπάτες και τις μικροκλοπές. Κάποιοι δε σεβόμαστε το δημόσιο πλούτο και τα κοινωφελή αγαθά. Και δεν είμαστε λίγοι.

Πριν λίγες ημέρες περνούσα έξω από ένα σχολείο της πόλης μας. Και έβλεπα τους μαθητές μέσα σε ένα ξέφρενο πανηγύρι να σκίζουν ή να καίνε τα βιβλία της χρονιάς. Όλοι μαζί. Αυτά που τόσο κοστίζουν! Έχουμε πάρει λάθος δρόμο.

Από τα πιο μικρά μας χρόνια!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://prohackers.info/
 
Μικρές Ιστορίες με Μεγάλο Νόημα
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 2 από 2Μετάβαση στη σελίδα : Επιστροφή  1, 2
 Παρόμοια θέματα
-
» ερωτησούλες με αγάπη και νόημα
» ΠΙΤΕ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΦΧΑΡΙΣΤΟ
» Ενα Μεγαλο Μπραβο Στην Ελληνικη Μας Ομαδα Που Προκριθηκε Στους 8!!
» ΕΧΩ ΒΡΕΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΕΛΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΓΙΑΥΤΟ ΡΩΤΑΩ ΕΔΩ :S

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Reventon R&G Forum :: Spam :: Spam-
Μετάβαση σε: